cog@sopuli.xyz to Suomi@sopuli.xyzsuomi · 1 year agoPelifirmat voivat tehdä jo ostetuista peleistä toimimattomia – nyt pelaajat kutsuvat EU:ta hätiinyle.fiexternal-linkmessage-square5linkfedilinkarrow-up11arrow-down10
arrow-up11arrow-down1external-linkPelifirmat voivat tehdä jo ostetuista peleistä toimimattomia – nyt pelaajat kutsuvat EU:ta hätiinyle.ficog@sopuli.xyz to Suomi@sopuli.xyzsuomi · 1 year agomessage-square5linkfedilink
minus-squarecog@sopuli.xyzOPlinkfedilinksuomiarrow-up0·1 year agoToivotaan että tää kansalaisaloite menee läpi ja saadaan ubin kaltaiset pelifirmat kuriin.
minus-squareLootboblin@lemmy.worldlinkfedilinksuomiarrow-up0·1 year agoNyt pelifirmoja edustava taho on ”hyökännyt” tätä aloitetta vastaan. Ne pelkää jo siellä.
minus-squarecog@sopuli.xyzOPlinkfedilinksuomiarrow-up0·1 year agoJep! Ja niikuin joku kiteytti aikaisemmin aika hyvin täällä lemmyssä: “we’re gamers, if we see enemies, we know we’re going in the right direction.”
Toivotaan että tää kansalaisaloite menee läpi ja saadaan ubin kaltaiset pelifirmat kuriin.
Nyt pelifirmoja edustava taho on ”hyökännyt” tätä aloitetta vastaan. Ne pelkää jo siellä.
Jep! Ja niikuin joku kiteytti aikaisemmin aika hyvin täällä lemmyssä:
“we’re gamers, if we see enemies, we know we’re going in the right direction.”